Fandom

One Piece Wiki

Monkey D. Luffy

27pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Ad blocker interference detected!

Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.

Monkey D. Luffy

Monkey D. Luffy.png

Luffy1.png

Estatistikak
Japonierazko izena: モンキー・D・ルフィ
Erromanizatutako izena: Monkī D. Rufi
Lehen agerpena: 1 Kapitulua; 1 Atala
Erlazioak: Lasto Txapelaren Piratak;
Dadan Familia (antzinatean)
Okupazioa: Kapitaina; Pirata
Ezizena: Lasto Txapel
Adina: 7 (1 Kapituluan);
17 (hasieran);
19 (denborazko saltoa ondoren)
Altuera: 172 cm (hasieran)
174 cm (denborazko saltoa ondoren)
Saria: Bsymbol.gif400.000.000
Deabruaren Fruitua
Japonierazko izena: Gomu Gomu no Mi
Esanahia: Gama Goma Fruitua
Euskarazko izena: Gomazko Fruitua
Tipoa: Paramecia

Monkey D. Luffy pirata bat da, eta One Piece anime eta mangaren protagonista nagusia da. Monkey D. Dragon-en semea da, Iraultzaile Armadaren komandantea, eta Itsas Armadako Almiranteordea Monkey D. Garp ospetsuaren biloba, mendiko lapurra Curly Dadanren seme adoptatua, eta Portgas D. Ace eta Saboren anaia adoptatua da. Bere bizitza luzearen helburua Piraten Erregean bihurtzea da, Gol D. Roger antzinazko Piraten Erregea altxorra aurkitzen. Txikitan, Deabruaren Fruitu bat jan zuen, Gomu Gomu no Mi izenezkoa, goma bezala luzatzeko boterea eman ziona, baina igeri egin ezinezko ondorioarekin. Lasto Txapelaren Piratak tripulazioaren sortzaile eta kapitaina da.

Luffy munduaren naguzi mailako gendeari arazo geienak eragin duen pertsona da, Zazpi Pirata Gerlari-ei eta Itsas Armada-ri irabaziz, gerra Gobernuari deklaratuz, eta Lau Enperadoreen bati aurka eginez. Bere delituen artean daude Cocodrilo-rekin bukatzea, gobernuari gerra deklaratzea eta CP9-eko kideei irabaztea Ennies Lobby-n, munduko noble bati jotzea, Impel Down-en ihesa antolatzea, eta Marineford hondatzea.

Gertaera horiek eragin zuten Bsymbol.gif30.000.000 eskain zitzatela bere buruagatik Buggy, Krieg eta Arlong garaitu ondoren. Gero Bsymbol.gif100.000.000 eskaini zituzten Cocodrilo garaitu zuelako. Geroago, Bsymbol.gif300.000.000 Ennies Lobby-eko gobernuaren kontra eginteagatik. Eta gaur egun Bsymbol.gif400.000.000 ditu Gekko Moriah garaitzeagatik, Munduko Noble bat jotzeagatik eta Marinefordeko gerran parte hartzeagatik.

Itxura

Luffy ezaguna da bere lastozko txapelagatik, hari utzi zitzaiola gaztea zenean pirata kapitaina ospetsua Shanks Ilegorria, jaso zuena Gol D. Roger-gatik. Sandaliak, galtza motzak eta mahukarik gabeko txaleko gorria daramatza. Luffy bi puntuko ebakiondo bat du ere bere ezkerreko begiaren azpitik (sastakatzeko duela ganibet batera Shanks-i erakusteko gogorra zela) eta ile motz eta beltza du. Akainu-k zauritu zuenean Bizarzuri-ren Gerran, X itxuran ebakiondo handia dauka bularrean.

Denboraldizko saltoa baino lehen

Luffy gutxi aldatzen du sailan zehar, baina jantzi desberdina darabil uharteko klimara moldatzeko (beroki bat Danbor Uhartean edo basamortu jantzi bat Arabastan), baina beti darama txaleko bat eta galtza motzak. Batzuetan, bere jantzia kolore desberdinak darama.

  • Danbor Uhartea-ren Arkuan zehar, bi beroki dramatzan, hasieran gorri iluna kolorekoa, eta gero beroki koadroduna horia, zuria, eta laranja, Nami-k zeramatzan.
  • Arabasta-ren Arkuan zehar, janzten zuen gorri iluna kolorezko tunika bat, hiru eraztun zurirekin mahuketan eta musuzapi urdin argi bat bere buruan zehar. Eta gero jantzi urdin argi bat gerriko zinta gorriarekin.
  • Skypiea-ren Arkuan zehar, eskumuturreko beltz bat besoko zuri batekin gainean bere ezkerreko eskumuturran.
  • Long Ring Long Land-ren Arkuan, Foxy-ri kontrako borrokan afro bat erabili zuen, galtzak gorri ilun motzak, eta oinetako hesgailu gorriak, eta bularrean margotutako garezur urdina.

Non egon dadin, Luffy beti darabil bere lastozko txapela, nahiz eta Luffy hasieran txapela buruan erraz jotzea zen, eta alde batera uztea edo norbaiti ematea behartuta zuen borroketan. Arabasta-ren Arkua aurrera, Nami uhalak jostu zuen, kapela bere lepotik zintzilika zedila borroketan.

Denboraldizko saltoa ondoren

Bi urteren ondoren, gauza batzuk aldatu dira. Luffy darama kolore gorriko mahuka luzeko jaka bat botoiak askatuekin (erakusten duela X itxurako marka bularrean Akainu almiranteagatik jaso zuena), eta bere gerriaren inguruan lotutako banda hori bat. Apur bat gehiago hazi da, eta bere entrenamenduagatik askoz gihartsuagoa dela erakusten da. Hau ikus daiteke lepoa arinki lodiagoa dela, deltoide ahoskatuagoak, eta bularren du ere bereizmen gehiago.

Punk Hazard-ren Arkuan zehar, marra horizontal gorri eta zuriekiko neguko beroki luzea zeraman, belarri horiekin batera, zentauro bati lapurtu zizkionekin.

Also on Fandom

Random Wiki